План роботи
методичного кабінету
Мурафської СЗШ І-ІІІ ступенів
на
І. Організаційно-педагогічні заходи :
1.Організувати роботу педколективу над проблемою школи
« Розвиток творчих здібностей , інтересів та нахилів учнів» .
2.Організувати роботу шкільних методоб'єднань .
(Шведа Г.О.)
3.Скласти картотеку атестації та курсової перепідготовки
вчителів .
вчителів .
( вересень , Шведа Г.О. )
4. Постійно поповнювати методкабінет зразками тестів для підготовки випускників до зовнішнього незалежного оцінювання з основних навчальних предметів .
5. Поповнити розділ « Новини педагогічної літератури»
( на протязі року , Медончак Л.М.)
ІІ . Заходи по підвищенню теоретичного і методичного рівня педпрацівників :
1.Спланувати роботу методоб'єднань класних керівників .
( вересень, Мостова Н.І.)
2.Спланувати роботу методоб'єднань:
- гуманітарного циклу ( Хмельовська P.І.);
- фізико-математичного циклу (Сокульська Т.Є.);
- природничого циклу (Пльонсак Н.В. );
- початкових класів (Байдацька Р.І.);
- естетичного циклу (Залокоцька Л.Ф.)
- динамічної групи вчителів оздоровчо-трудового циклу (Ковальчук Р.П.)
3.Розробити заходи по організації допомоги вчителям, які
проходять атестацію.
проходять атестацію.
( вересень, Шведа Г.О.)
4. Підготувати матеріали до стенду «Готуємось до атестації »
( Шведа Г.О., Савчук А.Л. )
5. Згідно планів курсової перепідготовки , організувати виконання до курсових і після курсових завдань, заслуховувати питання на нарадах при директорові;:
6. Провести педагогічні читання по проблемі школи.
7.Спланувати роботу по стажуванню молодих вчителів -
Крушельницької Н.Є., Василишиної А.В.
8. З метою організації систематичної допомоги молодим вчителям та
тим , що проходять атестацію :
а)рекомендувати для самоосвіти методичні розробки та
інші матеріали;
інші матеріали;
б)спланувати і провести серію відкритих уроків з
наступним їх обговоренням ;
наступним їх обговоренням ;
в) спланувати взаємо відвідування уроків
(постійно, рада комітету )
9 Взяти участь в районному конкурсі „Вчитель року"
(номінація „Інформатика").
10.Систематично слідкувати за виконанням навчальних програм
(заступник директора , протягом року).
11. Постійно працювати над удосконаленням навчально-виховного процесу , прагнути до урізноманітнення методів викладання шляхом підвищення своєї педагогічної майстерності, підвищувати ефективність кожного уроку, використовуючи з цією метою наочність, технічні засоби навчання , створювати проблемні ситуації; активізувати пізнавальні інтереси учнів, їх прагнення до самостійного здобуття знань
(постійно, адміністрація).
12 .Підвищувати вимогливість до оцінювання знань учнів, не допускати лібералізму, необ'єктивність при перевірці знань учнів.
( протягом року , адміністрація )
12. Забезпечити високий рівень знань під час проведення
ДПА у 9-11 класах шляхом систематичного повторення
ДПА у 9-11 класах шляхом систематичного повторення
вивченого матеріалу , розробки екзаменаційного матеріалу ,
належної організації проведення ДПА .
13.Поповнювати методкабінет новими розробками
нестандартних уроків , тестами для підготовки учнів до
нестандартних уроків , тестами для підготовки учнів до
зовнішнього незалежного оцінювання.
(систематично )
14. Провести огляд-конкурс методичних посібників та
роздаткового матеріалу .
роздаткового матеріалу .
(березень, Рада методкабінету)
І5. Вивчити стан викладання української мови, зарубіжної
літератури, в початкових класах - математики, української мови.
17. Проводити методичні оперативки по питаннях:
а) ведення класної документації;
(вересень)
б)організація гурткової роботи в школі, інд. занять;
( вересень )
в) про вимоги до перевірки зошитів , оцінювання робіт учнів ;
(жовтень)
г) методика проведення батьківських зборів ;
( жовтень )
д) про успішність учнів у вересні. Причини і шляхи ліквідації
недоліків у роботі.
(жовтень)
е) про роботу з обдарованими учнями ;
є) про стан ведення і перевірки зошитів учителями ;
ж) про стан ведення класних журналів , учнівських зошитів;
з) про участь учнів в шкільних та районних предметних олімпіадах
( листопад-грудень);
и) про виконання єдиних вимог до оцінювання знань, умінь та
навичок.
і) тематичний облік знань , залікова система оцінювання -стан,
перспективи:
- вплив індивідуальних занять на покращення знань учнів;
- про проведення консультацій по підготовці до ЗНО та ДПА ;
- робота наставників з молодими вчителями;
- аналіз успішності учнів та відвідування ними школи;
- стан ведення шкільної документації.
18.Щомісяця проводити засідання методичної ради, на яких
розглянути питання :
- організація методичної роботи педагогічного колективу
на 2008-2009 н.р.;
- робота ШМО над шкільною науково-педагогічною проблемою;
- опрацювання нових критеріїв оцінювання навчальних досягнень
учнів;
- опрацювання Інструкції щодо ведення класних журналів;
- роль методичних об'єднань в атестації педагогів , індивідуальна
методична робота з учителями, які атестуються;
( вересень, жовтень, Мостова Н.І., Шведа Г.О.)
- аналіз підсумків шкільних предметних олімпіад та участь
в районних предметних олімпіадах ,
( листопад, Шведа Г.О.)
- організація педагогічних читань;
- обговорення матеріалів атестації педагогів школи ;
- стан курсової перепідготовки та самоосвіти ;
- зовнішнє тестування випускників .
(заступник директора з НВР Шведа Г.О.)
19. Планування роботи школи на новий навчальний
рік, використовуючи анкетування, бесіди з учнями
та вчителями .
(травень, дирекція школи)